Hundeliv, Løping

Oslo Løpsfestival #2

BygdøyRunden – CHECK!


Oslo Løpsfestival er godt i gang og deres andre løp i rekken er nå gjennomført. Denne gangen løpte jeg «alene» – altså uten min PT, selv om han purret på meg tidligere i uken at jeg ikke måtte glemme løpet.


Fredag ettermiddag/kveld, og veldig stolt at jeg kom meg ut, ble det altså løping på Bygdøy på Byråkratfruen. Og Gaia, da. Hun måtte jo få en tur, og jeg ville ha selskap (les: drahjelp).

Etter tips og forklaring fra PTn min hvordan jeg laster ned løypekart til klokken, så var vi i gang. Det viste seg være vanskeligere enn jeg hadde trodd å følge GPS-løypa på klokka, så det ble flere mer eller mindre lange avstikkere pga at jeg løp feil…

Noen ganger er det noe godt å lukte på ved siden av løypa…

Ikke mitt beste resultat kanskje, men jeg tar med meg det som er bra:

  • Jeg jogget/løp i stort sett hele veien og stoppet/gikk ikke (unntatt de gangene jeg løp feil og måtte snu…).
  • Jeg ga ikke opp, selv om turen ble nesten 1.5 lengre enn planlagt.
  • Gaia var helt formidabel i alle passeringer!

Neste løp på lista i Oslo Løpsfestival er Korketrekkeren. Race Day er 12. mai, men de åpner løypa fra 3. mai.

Dette er altså et motbakkeløp på 4.3 km, med start ved Midtstuen. Det kan bli spennende..!


Siste nytt
til innboksen din!


Legg igjen en kommentar